accessibility
חיפוש משרות

מנהל.ת מרכז שירות בחיפה (מספר משרה - 2270)

מטרת התפקיד:

להביא את מרכז השרות למצוינות בתחומי התפעול, המקצוענות והשרות תוך הבאת ערך ושימור הלקוחות ועמידה ביעדי הרווחיות של המרכז.

תחומי אחריות:

ניהול עסקי

  • ניהול יחידת רווח והפסד, עמידה בתקציב העסקי וניהול היעדים, תוך יכולות גבוהות של ניתוח דוחות נתונים והסקת תובנות עסקיות.
  • חבר הנהלת החטיבה
  • ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים מרובים

ניהול חווית לקוח

  • ניהול שירות לקוחות בסטנדרט שירות מצוין תוך דגש על חווית הלקוח.
  • ביצוע פעולות יזומות להרחבת סל הלקוחות של המרכז ושימור הלקוחות הקיימים.
  • מעורבות בהתנהלות השוטפת מול לקוחות, כולל פתרון בעיות חריגות

ניהול חווית עובד

  • ניהול צוות עובדים ומנהלים בתחומים מכאניים, תפעוליים ושירותיים.
  • שמירה על רמת מקצוענות גבוהה של אנשי מרכז השירות, בכל התחומים והטמעת תרבות של למידה וחניכה מקצועית.
  • יצירת סביבת עבודה נוחה, מוקירה ומכבדת , המתחשבת בצרכי העובדים ומקדמת מחוברות למרכז השירות ולארגון

דרישות מקצועיות:

  • ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד והבנה מסחרית מעולה - חובה
  • ניסיון בניהול צוות עובדים ומנהלים (עשרות) - חובה
  • ניסיון ניהולי משמעותי (מעל 5 שנים) בניהול אופרציה בתחומי מכאניקה /ייצור - חובה (עדיפות למוסכים)
  • שליטה מלאה באקסל - חובה
  • שליטה מלאה באנגלית - חובה
  • השכלה אקדמאית - יתרון משמעותי
  • הסמכה לניהול מוסך - יתרון משמעותי
שלח קו"ח

שלח קורות חיים

  • שדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.