accessibility
חיפוש משרות

מנהל.ת שירות ארצי יונדאי ומיצובישי (מספר משרה - 2318)

איך יראה היום שלך?
ניהול והובלת חווית השירות ללקוחות מותגי יונדאי ומיצובישי הפרטיים והאסטרטגיים,
הטמעת תהליכי ניהול ובקרה תוך קביעת סטנדרט מצוינות בשירות המותאם לצרכי הלקוח בתנאי שוק משתנים.
אחריות כוללת על הובלת איכות השירות ברשת מרכזי השירות בפריסה ארצית לעמידה ביעדי מצוינות בשירות ותפעול.
אחריות על השירות ללקוחות האסטרטגיים בדגש על שירות אישי לאנשי הקשר בכירים (סמנכ"לי שירות ומנהלים טכניים) ואחריות על תהליכי השירות מול רשת מרכזי השירות והתאמתן ללקוחות אלו. יחס אישי לאנשי הקשר, כנסים, אירועים , פגישות פרונטליות.
ניהול ישיר של צוות מנהלי שירות וניהול מטריציוני של מנהלי השירות במרכזי השירות.
טיפוח, חיזוק ושימור קשרי עבודה עם השותפים העסקיים כגון: זכיינים, חברות סקרים ,השכרת רכב, פוינטר וכד'.
ניהול, תאום והנעת ממשקים בארגון : שירות טכני, הדרכה, חלפים ומכירות – גם בזמן שגרה וגם במתן פתרונות באירועי משבר.
אחריות על התאמת תהליכי שירות תומכי חווית לקוח בכלל פלטפורמות המגע בדגש על שירות פרונטאלי/ טלפוני/דיגיטלי/רשתות חברתיות ועוד.
ניהול הקשר מול יצרני הרכב ודאגה לתפיסת יבואן מובילה מולם – סקרים, פניות לקוחות ועוד.
אחריות על נראות ומקצועיות מרכזי השירות והתאמתן לאמות המידה.
עמידה ביעדי תקציב שנתי פיצוי לקוח.


למי מתאימה המשרה?
תואר ראשון- חובה ,תואר שני- יתרון
ניסיון ניהולי של חמש שנים לפחות בתפקיד ניהול שירות – חובה
ניסיון  בבניה והובלת תהליכים, ניהול פרוייקטים מטריציוינים – חובה
אנגלית ברמה טובה – דיבור כתיבה והבנה- חובה
הבנה עמוקה וניסיון מוכח עם שירות בעולם הדיגיטל- יתרון משמעותי
רקע וזיקה לעולם הרכב- יתרון

משרה מלאה ימים א-ה
שלח קו"ח

שלח קורות חיים

  • שדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.