ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף ללקוחות ולעובדי המחלקה לצורך מקסום המכירות בטרייד אין.
איך יראה היום שלך?
טלמיטינג (שיחות נכנסות ויוצאות) כולל קביעת פגישות ביומן נציגי המכירות וביצוע FU.
תמיכה שוטפת לאנשי מכירות בתהליכי המכירה: תיאום הכנת הרכב למסירה ומסירת הרכב.
עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת הוצאת קבלות, הפקדת כספים, הפקת הסכמי מכירה, ביצוע אישורי כספים.
תפעול המודעות באתר יד 2 ועמוד הפייסבוק של הטרייד אין.
הפקת דוחות בקרה של אנשי המכירות
למי מתאימה המשרה?
ניסיון במתן מענה טלפוני/מכירות טלפוניות
שליטה ב- OFFICE, ידע באקסל (בסיסי)
עבודה מול ממשקים מרובים ומורכבים - יתרון
עבודה על מערכת CRM– יתרון
משרה מלאה א-ה שעות 08:15 - 17:00
