נגישות כלמוביל

חברת כלמוביל פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (אולמות תצוגה ומרכזי השירות),  ההתאמות הינם גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט
ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות ( התשנ"ח -1998)  ותקנותיו. 

הסדרי נגישות בסניפי החברה 

קבוצת כלמוביל בע"מ מנגישה את אולמות התצוגה ומרכזי השירות, על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד 
אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות. רצ"ב סטטוס אתרים מונגשים:  

דגמים כתובת אמצעי קשר איש קשר חניות נגישות ודרך נגישה לחלל האולם עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכסא גלגלים לולאת השראה נגישות השירות
כלמוביל – משרדי החברה רחוב עמל 20 פארק אפק, ראש העין 052-7645092 יהודה קיים קיים קיים

קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו'.(יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

מרצדס רח' הסדנאות 13 הרצליה 054-7980918 ניר קיים קיים קיים
מרצדס רח' יפו 145 בת גלים חיפה 050-5404039 דלית קיים קיים קיים
מרצדס האומן 9 ירושלים 052-5689093 מאור קיים קיים קיים
מרצדס רח' השלושה 2 ת"א 054-7960637 איילת חניה בחניון האולם ובחניה העירונית בסמוך לאולם קיים קיים
מרצדס רח׳ רוטשילד 15 באר שבע 052-5689093 מאור קיים קיים קיים
יונדאי שד' ההסתדרות 49  צ'ק פוסט,  חיפה 050-5279116 שרון קיים קיים קיים
יונדאי דרך יפו 157 בית אמות, חיפה 054-7730025 רינת קיים קיים קיים
יונדאי אבשלום גיסין 72, פתח תקווה 050-7920165 רפי קיים קיים קיים
יונדאי כנפי נשרים 13 ירושלים 050-5377331 כפיר קיים קיים קיים
יונדאי רח' יגאל אלון 94 ת"א 054-5443320 גיא קיימת חניה נגישה בחניה העירונית בסמוך לאולם קיים קיים
מיצובישי רח׳ גזית 7 סגולה, פתח תקווה 054-2050440 אור קיים קיים קיים
מיצובישי רח' יגאל אלון 92 ת"א 054-5314766 עידן מזרחי קיים קיים קיים
מיצובישי רח' יפו 145 בת גלים חיפה 054-7980251 שאול קיים קיים קיים
מיצובישי רח' האומן 9 ירושלים 054-7980471 מאיר קיים קיים קיים
טרייד אין ז'בוטינסקי 72 פתח תקווה 054-7960610 ניסים קיים קיים קיים
טרייד אין רח' עמל 1 באר שבע 054-2555748 אבי יש לצור קשר בטל 054-2555748 ויישמר שטח חניה קיים קיים

* החברה ביצעה התאמות נגישות נוספות כגון: 
הוספת סימני אזהרה על גבי וויטרינות סימני אזהרה במדרגות בתי אחיזה וכו' 

שירות לקוחות נגיש

הדרכות נציגי שירות אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש מתקיימים התאמות נגישות לשירות הטלפוני:

  • העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:

נגישות אתר האינטרנט

באתר כלמוביל הושקעו מאמצים ומשאבים על מנת להנגיש את המידע והשירותים הכלולים בו בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו. רמת הנגישות באתר

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י הנחיות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA.
  • האתר נבדק ונמצא מתאים לצפייה בדפדפנים Chrome, Firefox וInternet Explorer-. יש לשים לב כי ישנה אי תאימות בגרסאות Internet Explorer 8 ומטה.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החצים, Enter, Tab ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • האתר מותאם לשימוש בטלפון הסלולרי.

תפעול האתר ועזרי נגישות

  • בראש הדף מצוי כפתור לשינוי ניגודיות הצבעים באתר לשיפור הנראות של הטקסט עפ"י העדפת המשתמש.
  • כמו כן, לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר. * יתכן ויהיו קשיי גלישה בצפייה בדפדפנים שונים, אגף המחשוב  מבצע בימים אלו בדיקות והתאמות הנדרשות, וזאת להעניק גלישה נגישה וחווייתית באתר האינטרנט.

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה