למה עדיף מוסך מורשה מטעם היבואן?
מהם היתרונות של מוסך מורשה מטעם היבואן וכיצד הטיפול בו מסייע לכם לשמור על הרכב ועל הבטיחות
מה ההבדל בין מוסך מוסמך לבין מוסך מורשה מטעם היבואן? האם בחירת המוסך משפיעה על בטיחות הרכב? מהן קריאות "תיקון"? דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים מוסך
מאת: צוות כלמוביל
הבחירה במוסך שילווה את הרכב שלכם משמעותית לא פחות מהבחירה ברכב. יתרונות טיפול במוסך מורשה מטעם היבואן אינם מסתכמים רק בטיפול מקצועי, תחזוקה ואמינות שיחסכו לכם כסף, אלא גם בבטיחות הנסיעה ברכב.
מה ההבדל בין מוסך מוסמךלמוסך מורשה מטעם היבואן?
מוסך מוסמך מטעם משרד התחבורה עומד בכל התקנים הקשורים למבנה המוסך ולהסמכת אנשי המקצוע, אך הוא אינו מייצג מותג או מותגי רכב ספציפיים.
מוסך מורשה מטעם היבואן עומד בכל הדרישות של משרד התחבורה וגם בכל התקנים המחמירים שמחייבים היצרנים עצמם, כגון: הסמכות לטיפול ברכב, ציוד ספציפי לטיפול נכון ברכבי המותג ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ללקוחות.
מוסך מורשה של כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, סמארט ומיצובישי, מחויב לסטנדרט בדיקה וטיפול לכל אחד מדגמי המותגים, כמו גם לאחזקת ציוד ייעודי עבור כל אחד מהם.
מוסך מורשה מטעם היבואן – קו ישיר ליצרן
מוסכים מורשים מטעם היבואנים (מרכזי שירות) מקבלים עדכונים שוטפים של היבואנים והיצרנים: מידע אודות תקלות מיוחדות, קטלוג חלפים עם פירוט זמינות של חלפים ועדכוני מידע לרכב מסוים לפי מספר השלדה. מוסך מורשה מטעם היבואן תמיד מעודכן במידע המתקדם ביותר אודות הרכב.
מוסך מורשה מטעם היבואן – בטיחות מעל לכל
ברכבים מתקדמים קיימות מערכות בטיחות רבות, שטיפול לא נכון בהן עשוי ליצור מצבים מסוכנים בעת הנהיגה: חיבור לא נכון של מערכת החשמל למערכת בקרת האחיזה, מיקום לא מתאים של חיישנים המדווחים על המצב הדינאמי של הרכב ועוד. במוסך מורשה מטעם היבואן הצוות מתמחה ומכיר היטב את הדגמים שבטיפולו.
קריאת תיקון וקריאת קמפיין
מעת לעת מתעורר צורך לבצע תיקונים יזומים ברכב לאחר שנמסר ללקוח. קיימים שני סוגי קריאות:
- "קמפיין" – קריאה לצורך שיפור מסוים ברכב ללא היבט בטיחותי. השיפור יבוצע בעת הכניסה הקרובה של הרכב לטיפול במרכז השירות מורשה יבואן על חשבון היצרן. לתשומת לב, אם לא בוצע התיקון לאחר הקריאה ונגרמה לרכב תקלה בשל כך, היצרן לא יכיר בעלויות התיקון.
- "קריאה לתיקון (Recall )"- קריאה המדווחות על ידי היצרן מייד עם זיהוי חשד לתקלה שיש בה היבט בטיחותי לנהג, לנוסעים או לסביבה. תיקונים אלה מבוצעים על חשבון היצרן במרכזי השירות המורשים מטעמו.
במקרה שבעל הרכב לא פנה לטפל בתקלה לאחר שעודכן, הרי שרוב היבואנים, כמו גם קבוצת כלמוביל, מעלים תזכורת אוטומטית מיד עם הכניסה הבאה של הרכב למרכז השירות. בעל רכב שלא פנה כאמור לא יוכל לבצע את הטסט השנתי לרכבו.
לא די בטיפול ברכב במוסכים מוסמכים של משרד התחבורה. זמינות המידע, הסטנדרטים המקצועיים והבטיחות במרכזי השירות המורשים של היבואן, יבטיחו טיפול מקצועי, אמין ואפילו זול יותר בטווח הארוך.
המדריך אינו מהווה ייעוץ רשמי והשימוש בו כפוף לתנאי השימוש באתר